Aptarnavimas / Service Cam paslauga

Mūsų „Service Cam“ paslauga

Susipažinkite

Itin lankstu. Itin patogu.

Daugiau laiko kitiems dienos darbams. Kol jūsų „Volkswagen“ bus dirbtuvėse, gausite informaciją skaitmeniniu formatu naudojant „Service Cam“. El. paštu ar trumpąja žinute gausite vaizdo įrašą, kuriame tiksliai matysite, kokių remonto darbų reikia. Nebereikės skambinti į dirbtuves – vos keliais spustelėjimas galėsite patogiai patvirtinti remonto darbus arba jų atsisakyti.

Privalumai.

Laiko taupymas.
Nebereikia patiems dalyvauti automobilio apžiūroje ir skambinti į dirbtuves telefonu: vietoj to, galite pasinaudoti skaitmeninėmis priemonėmis ir būdami bet kurioje vietoje nuspręsti, kokius remonto darbus atlikti.

Skaidrumas.
Vaizdo įrašai suteikia galimybę nemokamai sužinoti esamą automobilio būklę, remonto rekomendacijas ir reikiamų darbų kainas.

Daugiau saugumo.
Prireikus remontuoti kurią nors jūsų „Volkswagen“ dalį, iš karto būsite apie tai informuoti ir, gavus jūsų sutikimą, darbai bus pradėti nedelsiant.

Susisiekite su mumis

Daugiau jokios gaišaties.

Suderinti apsilankymus dirbtuvėse su kitais kasdieniais darbais – ne visada lengva užduotis. „Juk neužtenka tiesiog palikti automobilį ir pasiimti jį, kai darbai bus atlikti. Dažnai reikia apžiūrėti automobilį kartu su meistru, tačiau kartais neturiu laiko tokiai nuodugniai patikrai ir noriu tiesiog palikti savo automobilį specialistams. Be to, būnant darbe ar kelyje reikia nuolat tikrinti telefoną, kad nepraleistum skambučio iš dirbtuvių. Juk jiems bet kada gali prireikti mano sutikimo atlikti aptikto gedimo remontą. Galiausiai tai užtrunka visą dieną ir išties išvargina.“ Taip būti neturėtų. Pakaks.

„Visada žinau apie esamą situaciją.“

„Volkswagen Service Cam“ labai palengvina apsilankymų dirbtuvėse procedūrą ir rūpesčių tą dieną išties sumažėja“, – įsitikinusi mūsų klientė Karolina. Ji atvairavo savąjį „Volkswagen“ į dirbtuves padangai pakeisti ir sutiko su „Volkswagen“ partnerio pasiūlymu, kad jai būtų teikiama informacija apie automobilio būklę. Vėliau ji gavo el. laišką, kuriame pranešama, kad automobiliui reikia atlikti keletą papildomų remonto darbų. „Jei kas nors paskambintų man ir pasakytų, kad mano automobilyje kliba skersinių vairo traukių lanksčiai, neturėčiau nė menkiausio supratimo, ką tai reiškia. Iš tiesų mažai išmanau apie automobilius. Ir mano kolegos čia nepadėtų.“ 

Skaitmeninė komunikacija, kad ir kur būtumėte.

El. laiške Karolina randa nuorodą, kuri ją nukreipia į vaizdo įrašų peržiūrą. Jai aiškiai pademonstruojama, kas jos automobilyje yra sugedę ir kiek kainuos remonto darbai – tai reiškia, kad Karolina gauna išsamų situacijos apibūdinimą ir gali priimti sprendimą, kad ir kur tuo metu būtų. „Užsakiau remonto darbus būdama biure. Atsarga gėdos nedaro. Juk šiuo automobiliu kasdien vežioju savo vaikus.“

Susisiekite su mumis